A jövő már a küszöbön: digitális flottakezelés - logisztika 4.0 a Lindénél

2021.03.24.

Ahogyan minden más területet, úgy a logisztika világát is nagy mértékben megváltoztatja a digitalizáció. Miképpen az ipari szektorban egyre nő a kezelendő adatmennyiség és egyre bonyolódnak a logisztikai feladatok, úgy nő az igény a digitális megoldások iránt. A digitális flottakezelés olyan innovatív megoldás, melynek segítségével jelentősen megkönnyíthető a céges targonca gépparkok, munkagép flották mindennapi kezelése.

Intelligens flották

A digitalizáció térnyerése nem csupán az adatok kezelésében mutatkozik meg. Azt is tapasztalhatjuk, hogy a modern járművek - köztük a targoncák is - egy része már képes kommunikálni, magától intézkedni. Vagyis, a flották egyre intelligensebbé válnak. Ennek köszönhetően a flottakezelés folyamatainak kezelését valós időben kell elvégezni, a flottakezelőknek aktuális, releváns információkból kell dolgozniuk. Ha ezeket a munkafolyamatokat, adatkezeléseket digitálissá tesszük és összehangoljuk a gépek kommunikációjával, jelentősen növelhetjük a vállalat teljesítményét, melynek következtében jelentős fejlődést érhetünk el.

Új távlatok a digitalizációban: digitális flottakezelés - logisztika 4.0 a Lindénél

A Linde connect: flottakezelő rendszerével kimagasló eredményeket érhetünk el. Köszönhető ez annak, hogy a rendszer pontosan akkor és azokat az információkat bocsátja a flottakezelő rendelkezésére, amire valóban szüksége van a saját járművei hatékony alkalmazásához.

A Linde flottakezelő rendszere 3 fő elemből áll:

  • connect: Hardver - összekapcsolja a targonca flottát, az adatbázisokat és a szoftvert.
  • connect: Szoftver - jól áttekinthető hozzáférést nyújt egy flotta valamennyi adatához.
  • connect: Funkciók – a funkciómodulokat saját egyéni igényeire szabhatja, hogy optimális kiszolgálást nyújtson az egész rendszer és maximálisan kihasználhassa a targoncák kezelését.

Hogyan működik?

A connect: flottakezelő rendszer egy komplett hálózatba szervezi a flotta járműveit, majd folyamatosan tájékoztatja a flottakezelőt a raktár vagy a gyártás logisztikai feladatainak állapotáról.

Ezzel a rendszerrel a targonca flotta kezelése nem csak egyszerűbb, de biztonságosabb és gazdaságosabb is lesz. Hatékonyan kiszűrhetők a túlterhelt, vagy kihasználatlan gépek, de a munkafolyamatok megszervezése is áttekinthetőbb, mely tényezők együttesen növelik a munkahatékonyságot és hosszútávon a vállalat hasznát is.

Bármilyen flottánál alkalmazható?

Igen! Függetlenül a telephely és flottamérettől, a járművek típusától (saját vagy új, lízingelt vagy bértargonca) a Linde connect: flottakezelő rendszere megbízhatóan és egyéni igényeknek megfelelően működik.

A digitális flottakezelés előnyei: miért válassza a Linde connect: flottakezelőjét?

  • Gazdaságos flottakezelés
  • Maximális biztonság
  • Jobb átláthatóság
  • Optimális szerviz és szolgáltatás

Ön is biztonságos anyagmozgatásra, modern targonca-flottára és maximális teljesítményre vágyik?