A holisztikus myLinde flottakezelő szoftver
Digitális irányítóközpont az Ön flottájához
A professzionális flottakezelés a költséghatékony és biztonságos intralogisztika elengedhetetlen feltétele. A myLinde a Linde Anyagmozgatás integrált megoldása, mellyel holisztikus flottakezelést kínál a flottaüzemeltetők számára. Alkalmazásával lehetővé válik az összes jármű és járművezető hatékony adminisztrációja, miközben könnyen áttekinthető adatokat kínál a használattal, a szolgáltatásokkal és a kapacitás kihasználásával kapcsolatosan. És ez még nem minden: A myLinde a biztonság és az energiagazdálkodás terén is hatékony kiegészítő funkciókat kínál.
Több mint flottakezelés – a maximális hatékonyság jegyében
A myLinde a teljes flottakezelés központi eleme – a jármű- és járművezetői adatok kezelésétől kezdve egészen a járműadatok összességének felügyeletéig és kielemzéséig. Mivel a szoftver intuitív módon kezelhető, a tapasztalt flottakezelők és a csak bizonyos funkciókkal dolgozó alkalmi felhasználók számára egyaránt hasznos segítséget jelent.
Moduláris felépítésének köszönhetően a myLinde rendkívül rugalmas, és tökéletesen az Ön vállalkozásának igényeihez igazítható. Mi több, Ön csak azokért a funkciókért fizet, amelyeket valóban használ. A felhőalapú myLinde sokféle eszközt támogat. A frissítések automatikus kezelése zökkenőmentes használatot biztosít.
A beépített Linde Safety Guard vezetéstámogató rendszernek köszönhetően a munkabiztonság minden eddiginél magasabb szintre fejleszthető. Ezzel egy időben a connect:charger integrálásával a myLinde rendszerben figyelemmel követheti járművei energiafogyasztását, költségeket takarítva meg, és fenntarthatóbbá téve a flottáját.
Hatékony adminisztráció és intelligens irányítás: a myLinde központi kompetenciái
A myLinde flottakezelő szoftverrel növelheti flottája teljesítményét és hatékonyságát. Az adminisztráció, a használatfelügyelet, a flotta optimalizálása és a szervizelés mind olyan területek, melyekről a szoftver átfogó funkciói bármikor áttekintést nyújtanak, hogy a lehető leghatékonyabban irányíthassa a járműveket.
Adminisztráció
Járműkezelés
A myLinde segítségével mindig teljes mértékben kézben tarthatja flottáját és a járművezetők tevékenységét. Például lejárati dátumokat állíthat be a járművezetőkhöz, ezáltal korlátozva az időt, ameddig egy adott járművet használhatnak. Mi több, a raktárat is különböző területekre oszthatja mindössze néhány kattintással, a járműveket és a járművezetőket pedig az Önnek tetsző zónákhoz rendelheti hozzá.
A járművezetők kezelése
A kiterjedt adminisztrációs funkciókkal hatékonyan rendszerezheti flottáját. Importálja a járművezetők adatait, hozzon létre új járművezetőket, és határozza meg a maximális sebességet vagy a vezetési engedélyek érvényességének időtartamát. Ezenkívül a flottakezelő szoftver kezeli a vezetői engedélyeket és a járművezetők adatait, és automatikusan értesíti Önt, amikor egy jogosítványt meg kell újítani, vagy újra el kell végezni egy egészségügyi vizsgálatot.
Használatfelügyelet
Pre-Op-Check
A myLinde flottakezelő szoftverünk Pre-Operational-Check funkciója segítségével minden üzembe helyezés előtt figyelemmel kísérheti a berendezések állapotát. A testre szabott ellenőrző listák segítségével nyomon követheti flottája állapotát, és optimalizálhatja a karbantartást. Ezáltal csökken a kopás miatti állásidő, és növekszik a hatékonyság. Mi több, a balesetek kockázata is a minimálisra csökken, mivel ezek a megoldások garantálják, hogy a járművezető alkalmas a vezetésre.
Ütközésérzékelés
A myLinde ütésérzékelési rendszere átfogó információkat kínál a járművek állapotáról, amennyiben ütközés történik. A szolgáltatásban beállíthatja az ütés intenzitását, amely esetében a rendszer értesítést küld, illetve megtudhatja, hogy a járművet érő ütés melyik irányból érkezett. Ezenkívül a rendszer számos további fontos információt is biztosít az ütközéssel kapcsolatosan.
Flottaoptimalizálás
Elemzések és jelentések
A myLinde intelligens elemzőeszközei mélyreható elemzéseket kínálnak a használatról, gyors áttekintést nyújtva az egyes járművek alkalmazásáról és a teljes flotta kihasználtságáról. Az üzemórákról készített jelentésekkel felismerhető a rendelkezésre álló kapacitás, továbbá az állásidő és az üresjáratok minimálisra csökkentése érdekében optimalizálható a flotta összetétele.
Töltéskezelés
Elektromos targoncák használata esetén a myLinde flottakezelő szoftver segít nyomon követni a járművek töltöttségi állapotát, és támogatja az észszerű töltési szokások kialakítását. Ennek köszönhetően megelőzhető az akkumulátorok mélykisülése, és optimálisan megtervezhetőkké válnak a töltések.
Szervizelés
Üzemeltetési kézikönyvek
A myLinde digitális szervizeléssel az ipari targoncák karbantartása és szervizelése egyszerűbbé válik. Mivel az egyes termékekhez kiadott kézikönyvek bármikor és bárhol elérhetők az interneten keresztül, a műszaki információk mindig rendelkezésre állnak.
Alkatrész-katalógus
A myLinde flottakezelő szoftver integrált alkatrész-katalógusával bármikor gyorsan és egyszerűen azonosíthatja a szükséges alkatrészeket. Ez lehetővé teszi a szervizelési idők lerövidítését és az állásidő minimálisra csökkentését.
Bármikor, bárhol: Flottakezelés egyszerűen
A felhőalapú myLinde flottakezelő szoftverünk számos különféle eszközön használható. A helyi telepítések és frissítések kiiktatásával jelentősen csökkentettük a karbantartási igényeket. Ehelyett automatikus frissítések biztosítják a zökkenőmentes működést, a rendszer zavartalan üzemelése mellett. A testre szabható irányítópultokon egyetlen pillantással áttekinthetők a szükséges információk, megkönnyítve a napi munkát.
A Linde connect On-Premise szoftverünk felhasználóinak
A legfrissebb szoftververziók:
connect:desk 2.8.6
connect:composer 2.3.19
Még több hozható ki belőle: myLinde, a biztonság és energiatakarékosság szinonimája
Az átfogó flottakezelési funkciókat tartalmazó myLinde szoftvert folyamatosan továbbfejlesztjük. Egyedülálló tulajdonsága a speciális biztonsági és energetikai megoldások zökkenőmentes integrációja.
Optimális biztonság: A myLinde beépített Linde Safety Guard funkciója
A Linde Safety Guard integrációja fokozott biztonságot kínál. Az innovatív biztonsági rendszer virtuális biztonsági zónákkal veszi körül a dolgozókat, a járműveket és az infrastruktúrát, figyelmeztetve az érintetteket a veszélyre. A myLinde összegyűjti és kielemzi ezeket az adatokat, lehetővé téve a balesetközeli események kiértékelését. Ezáltal feltárhatóvá válnak a korábban nem észlelt biztonsági kockázatok, optimális forgalomirányítás és növekvő termelékenység mellett. Mi több, a Safety Guard rendszerbe kötött eszközök központi kezelése egyszerűsíti az adminisztrációt és a felügyeletet. A szoftver látja a berendezéseket, folyamatos ellenőrizést és felügyeletet kínálva. Mivel a Safety Guard-egységek állapotáról tájékoztatást nyújtó üzeneteket tetszés szerint be lehet állítani, a rendszert minden eddiginél pontosabban lehet irányítani.
Intelligens töltéskezelés: a Linde connect:charger és a myLinde
Az optimális töltéskezelés és energiagazdálkodás érdekében a Linde connect:charger szolgáltatást is integráltuk a myLinde platformba. A szolgáltatás egy központi vezérlőegységen keresztül hálózatba köti a töltőket, és koordinálja a töltési folyamatokat. A Peak Shaving funkciónak köszönhetően elkerülhetővé válnak a csúcsterhelések, ami csökkenti az energiaköltségeket. Emellett a töltési folyamatok rangsorolása biztosítja a flotta optimális rendelkezésre állását. A részletes fogyasztási adatok további megtakarításokat tesznek lehetővé. Egy további funkció a CO₂-kibocsátás elemzése, mely segít elérni a vállalkozás fenntarthatósági céljait.
A myLinde előnyeinek áttekintése
Együtt a sikerért: tanácsadás és támogatás
A Linde Anyagmozgatás átfogó támogatást kínál a myLinde bevezetéséhez és használatához. Minden szükséges hardverkomponens – többek között azok, amelyek az adatátvitelhez és a hozzáférés-vezérléshez szükségesek – már gyárilag telepítve van, vagy utólag is könnyen beszerelhető. Mi több, szakértőink bármikor örömmel adnak tanácsot. Szerepük kielemezni az egyéni igényeket, és azok alapján ajánlásokat tenni a rendszerfunkciók hatékony használatáról.
GYIK – Gyakran ismételt kérdések a flottakezeléssel kapcsolatban
Mi a flottakezelés?
A flottakezelés a járműflotta adminisztrációját, megszervezését és koordinálását foglalja magában. A cél a járművek lehető leghatékonyabb használata, a költségek minimálisra csökkentése és a jogszabályi előírások betartása. Ennek során olyan feladatokat látnak el, mint a használat megtervezése, a járművek karbantartása és javítása, útnyilvántartások vezetése, az ellenőrzés és a jelentéstétel. Az anyagmozgató gépeket érintő flottakezelés során olyan kérdéseket is érintünk, mint a munkavédelem, a dolgozók védelme vagy az energiahatékonyság. Az olyan szoftvermegoldások, mint a myLinde, segítenek a vállalkozásoknak elvégezni ezeket a feladatokat és a lehető leghatékonyabban kezelni a flottájukat.
Kinek hasznosak a flottakezelő rendszerek?
A flottakezelő rendszerek használata minden olyan vállalkozás számára ajánlott – a közepes méretű vállalkozásoktól a nagyvállalatokig –, amely anyagmozgató gépekkel dolgozik. A felhasználók sokféle üzleti tevékenységet végezhetnek. A flottakezelők a járművek kezeléséért, a munkavédelmi felelősök a munkavédelemért, a HSE-vezetők pedig többek között a fenntarthatóságért és az energiahatékonyságért felelnek. A myLinde és az ahhoz hasonló flottakezelő szoftverek hasznos funkciókat tartalmaznak a fent felsorolt pozíciókban dolgozó összes felhasználó napi munkájához. Moduláris felépítésének köszönhetően a megoldás rugalmasan a vállalatspecifikus igényekhez igazítható.
Melyek a modern flottakezelés kihívásai?
A flottakezelők ma számos kihívással néznek szembe. Ezek közé tartoznak a növekvő költségek és a személyzethiány, valamint a biztonsággal, a megfelelőséggel és a valós idejű adatkezeléssel kapcsolatos növekvő igények. Mindezek következtében olyan összetett feladatokat kell ellátni, amelyekhez elengedhetetlen a hatékony szoftvermegoldások alkalmazása. A myLinde segítséget kínál a vállalkozásoknak a flotta hatékony kezeléséhez, a költségek csökkentéséhez és a biztonság fokozásához. Az átfogó funkcióknak, az egyszerűsített kezelésnek és a rugalmas bővítési lehetőségeknek köszönhetően a myLinde platformot használó flottakezelők a jelenlegi és a jövőbeli kihívásokra egyaránt megfelelően felkészülhetnek.
Hogyan teheti egy vállalkozás fenntarthatóbbá a flottáját?
A fenntartható flottakezelés során sokféle szempontot kell figyelembe venni. A megelőző karbantartás meghosszabbítja a járművek élettartamát. Az olyan intelligens töltési stratégiák, mint a Peak Shaving, segítenek csökkenteni az energiafogyasztást. A flotta optimális rendelkezésre állásának biztosítása érdekében szükség szerint rangsorolni lehet a töltési folyamatokat. A CO₂-kibocsátás folyamatos felügyeletével átláthatóvá válik a tevékenység, és megtakarítást lehet elérni. Az ilyen és hasonló funkciókkal rendelkező flottakezelő rendszerek, mint például a myLinde, segítenek csökkenteni az energiaköltségeket és a kibocsátást, a fenntarthatósági célok elérése mellett.
Milyen biztonsági előnyei vannak a flottakezelésnek?
Az olyan flottakezelő szoftverek, mint a myLinde, jelentősen hozzájárulnak a munkabiztonság javításához. Már a vezetői engedélyek megfelelő adminisztrációja is fokozza a biztonságot. Az ütközések nyomon követése és dokumentálása lehetővé teszi a kulcsfontosságú veszélyes területek azonosítását. Mi több, a myLinde lehetőséget kínál a Linde Safety Guard vezetéstámogató rendszer integrálására, és ezáltal a balesetközeli események elemzésére. Ezzel a funkcióval azonosíthatók a korábban fel nem ismert biztonsági kockázatok, és továbbfejleszthető a forgalomirányítás a raktárban.