Ez a böngésző elavult. Kérjük, váltson másik böngészőre, hogy teljes mértékben használhassa weboldalunkat.
A flottakezelő a Linde connect:desk flottakezelési rendszerében dolgozik a számítógépén.
connect:desk

Digitális flottakezelés helyben

A connect:desk flottakezelő rendszer jól áttekinthető hozzáférést nyújt a flotta összes adatához. A szoftver a járművek és járművezetők adatainak kezelésére szolgál, és jelentések egyszerű összeállítását teszi lehetővé.

A connect:desk a teljes flottakezelés központi eleme – a jármű- és járművezetői adatok kezelésétől kezdve a karbantartáson és a használat megtervezésén keresztül egészen a járműadatok összességének felügyeletéig és kielemzéséig. A szoftver intuitív módon kezelhető, a tapasztalt flottakezelők és a csak bizonyos funkciókkal dolgozó alkalmi felhasználók számára egyaránt hasznos segítség.

A szoftver engedélyezett verziója:

connect:desk 2.6.5

connect:composer 2.3.11

Változtatható funkciómodulok

A flottakezelő rendszerekkel szemben támasztott követelmények gyakran nagyon egyediek: az anyagmozgató gépek minden üzemben más működési környezetben dolgoznak. Ezért a mindenkori igények optimális kielégítése érdekében a Linde connect egyes funkciómoduljai egyedi rendszerré állíthatók össze.

Aconnect:acsegítségével az üzemeltetők szabályozhatják a flottához való hozzáférést, továbbá használat előtt biztonságosan és egyszerűen leellenőrizhetik a járműveiket.A connect:dtdokumentálja a flotta járműveinek használati időtartamát, a baleseteket és a működőképességüket. Aconnect:anmodullal a flottakezelők járműparkjuk teljesítményét és kihasználtságát tudják elemezni és felügyelni. A modul kiértékeli továbbá az akkumulátor állapotát és felismeri az esetleges helytelen kezelést. Aconnect:zisegítségével a világ különböző pontjain található telephelyek anyagmozgató gépeinek helyzetét lehet figyelemmel kísérni. A raktári és gyártási területen belül emellett sebességszabályozott biztonsági zónák határozhatók meg.

A connect:desk bemutatása

A Linde connect:desk flottakezelő szoftverében az irányítópult a program kommunikációs központja.

Irányítópult

Az irányítópult a connect:desk kommunikációs központja. A flottakezelők egyénileg testre szabható widgetek – pl. naptár, járműjelentések és hozzáférések – segítségével tudják flottájukat felügyelni és ellenőrizni. Szükség esetén a modul közvetlenül e-mailben továbbít számukra minden jelentést.

A Linde connect:desk flottakezelő szoftverének Flottaszervezés részében szerkeszthetők a járművezetőkkel, alkalmazási hellyel, hozzárendelt járművekkel kapcsolatos adatok és további információk.

Flottaszervezés

A flottakezelők a járművezetőkkel, alkalmazási hellyel, hozzárendelt járművekkel kapcsolatos adatokat és a további információkat a Flottaszervezés részben tudják szerkeszteni. A hierarchikus felépítésű listanézet áttekinthetően jeleníti meg a szervezeti felépítést, és leegyszerűsíti a hozzáférési, valamint felhasználási jogosultságok kiosztását és kezelését.

A Linde connect:desk flottakezelő szoftver Adminisztráció részében nagy adatmennyiségek kezelhetők.

Adminisztráció

A nagy adatmennyiség rugalmas áttekintését, gondozását és bővítését táblázatok, részletes nézetek és különféle beviteli elemek teszik lehetővé. Egyszerűen kezelhetők például a járművezetői engedélyek, az oktatások és az egészségügyi vizsgálatok.

A Linde connect:desk flottakezelő szoftver Zónák részében a flottakezelők megtervezik a zónaterületeket és a csarnokokon átvezető utakat.

Zónák

A flottakezelők a Zónák részben saját csarnok- vagy üzemalaprajzaik alapján tervezik meg és konfigurálják a zónaterületeket és a csarnokokon átvezető utakat, továbbá szükség esetén automatizált sebességszabályozást határoznak meg. Így például célzottan szabályozható a jármű sebessége a kereszteződéseknél és a szűk helyeken, és növelhető a biztonság.

Átláthatóság jelentések és elemzések segítségével

A járműflottára vonatkozó átfogó adatok alapján a connect:desk segítségével mintegy 30, flottára, egyedi területekre, járművekre vagy járművezetőkre vonatkozó interaktív jelentés készíthető. Az adatok jól áttekinthető diagramokban és táblázatokban jelennek meg. Ezek alapján a flottakezelők pontosan tudhatják, melyik járművet ki, mikor és hogyan használta. A jelentések összesen négy kategóriába sorolhatók:

Napló

A Naplóban elérhető az egyes járművek valamennyi rögzített eseményének listája. A „Pre-Op-Check” táblázatban megtalálható a kiválasztott járművek valamennyi elvégzett megelőző ellenőrzése és a járművezetők vonatkozó válaszai. A szokványostól eltérő töltési állapotokat és kijelentkezéseket a járművezetők és járművek szerint csoportosítható interaktív diagramok jelenítik meg.

Használat

A használatelemzések révén a járművek használatát és kihasználtságát lehet áttekinteni. Az interaktív diagram azt ábrázolja, hogy a járművezetők mennyi ideig és milyen célra használták a kiválasztott járműveket. A lista tartalmazza az ütődés-értékeket, a töltési állapot alakulását és a zónákon történő áthajtások eloszlását is.

Szerviz

A Szerviz részben a flottához tartozó valamennyi jármű szerviz- és karbantartási időpontja van felsorolva. Ez alapján a flottakezelők célzottan össze tudják hangolni a karbantartások időpontjait és így költséget takaríthatnak meg.

Koordinálás

A Koordinálás menüpont a járművezetőkről, továbbá valamennyi jármű használatáról és kihasználtságáról szolgáltat adatokat. A Járműelosztás részben összefoglalva látható, hogyan áll össze a flotta – gyártók, járműtípus és más feltételek szerint rendezve. A Járműállomány alatt az összes jármű áttekinthető, fontosabb jellemzőikkel együtt. A Járművezetői utasítások rész a járművezetők számára kiadott valamennyi végrehajtott és végrehajtandó utasítást tartalmazza.

A hozzáillő infrastruktúra – Átviteli technológiák

WLAN

A WLAN hálózaton belül az adatok továbbítása közvetlenül a járműről az adatbázisba történik.

Mobiltelefon

Az adatok adatbázisba továbbítása mobilhálózaton keresztül történik.