Magyarország
Kezdő oldal

ÚJ HOTLINE elérhetőség a Linde Szerviznél

06-May-2016

Az idei évben próbaüzem jelleggel bevezettünk egy új elérhetőségi módot a szervizünkben, mellyel a hét minden napján és minden órájában elérhetőséget biztosítunk a rendkívüli hibák bejelentésére. A bevezetést követően rendszerünk már megbízhatóan működik.

A HOTLINE elérhetőséget elsősorban a Linde szerviz normál munkaidején kívüli bejelentések kezelésére fejlesztettük ki, mely hétfőtől csütörtökig 16:00-7:30 , pénteken 13:30- 24:00 és hétvégén 0-24:00 közti időszakot jelent.

A +36 20 420 8400 HOTLINE szám hívását a mindenkor kijelölt koordinátor kollégánk fogadja. Amennyiben a hívás fogadása rövid időn belül nem történik meg, akkor egy átirányítás lép életbe a második koordinátor kolléga felé. A szolgáltatás maximális biztonsága érdekében a hívás végső fogadója a szerviz vezetője, ha bármilyen okból a hívás fogadása nem történik meg előbb.

A bejelentéskor kollégáinkkal egyeztethetnek a probléma mértékéről és sürgősségéről. Vészhelyzetben, a tevékenységük ellátását súlyosan veszélyeztető esetben ügyeletes szervizes kollégánk akár pár órán belül el tudja kezdeni a hibaelhárítást. Szerviztechnikusunk a cégeink közti szerződés feltételeinek megfelelő díjazással, vagy a Linde mindenkor érvényes árlistája szerint végzi ezt a normál munkaidőn kívüli tevékenységet.

Amennyiben bővebb információt szeretnének az érvényes díjakról és a szerződéses lehetőségekről, kérjük keressék szerviz értékesítő kollégáinkat.

Budapest és keleti megyék :
Gálfi Attila
20/579-8697
gálfi.attila@linde-mh.hu

Nyugati megyék:
Urspringer Szabolcs
20/262-8483
urspringer.szabolcs@linde-mh.hu

back

lap tetejére